یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: در شرایط کنونی نیروهای مسلح ایران در بالاترین قدرت دفاعی خود هستند و در معادلات سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و حوزه علم و فناوری ایران با قدرت خاص در صحنه های بین المللی حاضر می شود و این محصول توانمندی نیروهای مسلح ما و حرکت صحیح و مقتدرانه نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در جوار ساحل خلیج فارس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یک حماسه پرشکوه و بی نظیر در تاریخ ایران، منطقه و در جغرافیای نظامی و دفاعی جهان است. ایران انقلابی در آغاز انقلابش که در اندیشه حفظ هویت دینی و ملی، استقلال، پیشرفت و تمدن بود مورد هجمه همه جانبه جهان استکبار در مرزهای جغرافیایی، عقیدتی، فرهنگی، و هویت اسلامی و الهی قرار گرفت.

امام جمعه بوشهر افزود: حماسه دفاع مقدس علاوه بر اینکه این تهاجم را دفع کرد آغازی بر پیشرفت همه جانبه نیروهای مسلح در تمامی صف ستاد، مدیریت و برنامه ریزی و طراحی، تولید جنگ افزارها به ویژه جنگ افزار الکترونیک شد و در یک حرکت رو به رشد با هدایت های رهبری اکنون به خودکفایی و تولید و حتی به مرجعیت رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان داشت: در شرایط کنونی نیروهای مسلح ایران در بالاترین قدرت دفاعی خود هستند و در معادلات سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و حوزه علم و فناوری ایران با قدرت خاص در صحنه های بین المللی حاضر می شود و این محصول توانمندی نیروهای مسلح ما و حرکت صحیح و مقتدرانه نظام اسلامی است.

وی افزود: استان بوشهر از دیرباز استان حماسه، مقاومت و حافظ حریم ایران اسلامی بوده و قریب به ۵۰۰ سال تاریخ مقاومت این استان گواه بر این مدعا است و اکنون نیروهای مسلح مستقر در استان و فرماندهان بزرگ این نیروها، از استان بوشهر یک منطقه امن و قوی ایجاد کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تقدیر از نیروهای مسلح و گرامیداشت یاد و خاطره جان فشانی های شهدا گفت: ما چون تاریخ خود به فرمان رهبری با تمام توان از حریم ایران دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha